5 τροφες κατα της τριχοπτωσης

5 τροφές κατα της τριχόπτωσης

Αν εχεις αρχίσει να βλέπεις τούφες απο τα μαλλιά σου στην μπανιέρα σου ή απλα ανησυχείς οτι τα ωραία σου μαλλιά δεν θα διαρκέσουν για πάντα, να γνωρίζεις οτι υπάρχουν ορισμένες τροφές, οι οποίες βοηθούν να προλάβεις την τριχόπτωση πριν σου χτυπήσει την “πόρτα”. Ωστόσο, να γνωρίζεις οτι υπάρχει και η γενετική προδιάθεση για την τριχόπτωση, αν και σε αυτή την περίπτωση δεν μπορείς να κάνεις και πολλά. Βεβαιώσου οτι κάποιες απο τις παρακάτω τροφές συμπεριλαμβάνονται στην διατροφή σου, και σίγουρα αυτο θα σε βοηθήσει να κρατήσεις τα μαλλιά σου υγιή και δυνατά.

1) Ψάρια, αυγά και φασόλια.
Η τρίχα της κεφαλής αποτελείται σε υψηλό ποσοστό απο πρωτεΐνες, και αυτο συνεπάγεται οτι η διατροφή σου χρειάζεται υψηλής περιεκτικότητας πρωτεΐνη ώστε να τα κρατάς υγιή. Πρέπει να αποφεύγεις να καταναλώνεις ψητά κρέατα σε καθημερινή βάση, διότι αυτο αυξάνει τα επίπεδα τεστοστερόνης (η οποία ευθύνεται για την απώλεια μαλλιών) και κακού λίπους στο σώμα σου. Οπως καταλαβαίνεις, τα ψητά κρέατα δεν συμπεριλαμβάνονται στις τροφές που δρουν κατα της τριχόπτωσης. Τροφές με καθαρές πρωτεΐνες όπως είναι το ψάρι (το οποίο ειναι εμπλουτισμένο με θρεπτικές ουσίες που βοηθούν τα μαλλιά σου), κοτόπουλο, μοσχαρίσιο συκώτι, μαγιά μπύρας, τυρί με χαμηλά λιπαρά, αυγά, αμύγδαλα, φασόλια και το γιαούρτι, εμπεριέχουν υψηλής περιεκτικότητας πρωτεΐνες και χαμηλά λιπαρά.

2) Δημητριακά ολικής άλεσης
Τα δημητριακά ολικής αλέσεως έχουν πολλά οφέλη στην υγεία των μαλλιων σου. Τα τρόφιμα οπως τα ολικής αλέσεως ψωμιά σιταριού και δημητριακών περιέχουν βιταμίνη Β7, η οποία μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της τριχόπτωσης, ενώ καταστέλλει τον σχηματισμό των γκρίζων μαλλιών.

3) Πουλερικά
Οπως αναφέρθηκε πριν, το κοτόπουλο και άλλες μορφές των πουλερικών (γαλοπούλα,κόκορας κτλ) εμπεριέχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και χαμηλά λιπαρά που βοηθούν στην πρόληψη της τριχόπτωσης. Τα πουλερικά περιέχουν επισης βιταμίνη Β3, μια θρεπτική ουσία που ενθαρρύνει την καλύτερη κυκλοφορία του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής.

4) Φρούτα πλούσια σε βιταμίνη C
Επιλέξτε φρούτα πλούσια σε βιταμίνη C, τα οποία βοηθούν τα μαλλιά σου να είναι πιο δυνατά. Μερικά καλα παραδείγματα ειναι :
-πορτοκάλια
-πεπόνια
-φράουλες
-ακτινίδια
Αυτά τα τρόφιμα περιέχουν σημαντική ποσότητα βιταμίνης C η οποία ενεργεί ως αντιοξειδωτικό που μπορει να βοηθήσει στην διατήρηση του δέρματος της κεφαλής. Η βιταμίνη C ειναι επίσης σημαντική στην απορρόφηση του σιδήρου απο τον οργανισμό, ένα άλλο θρεπτικό συστατικό που είναι εξίσου σημαντικό για την πρόληψη της τριχόπτωσης.

5) Καρότα
Τα καρότα ειναι κοινώς γνωστό ως η τελεια τροφή για τα μάτια, αλλά επισης και για τα μαλλιά. Οπως τα αυγά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα, η βιταμίνη Α που βρίσκεται στα καρότα ειναι σημαντική για την παραγωγή υγιούς σμήγματος στο τριχωτό της κεφαλής. Αυτο θα κρατήσει τα μαλλιά σου υγιή και λαμπερά.

Author Info

Elena Verikiou

Elena Verikiou